طلق لمینت یا طلق پرس : 

انواع طلق های لمینت "برند NAC (ان ای سی)"در مدل های طلق لمینت براق A4 (طلق پرسی) 125میکرونطلق لمینت براق A3 (طلق پرسی) 125میکرون  , طلق لمینت گرم براقA5(طلق پرسی)125میکرون  همگی بصورت ورقی نازک از جنس پلیمر بوده که با استفاده از دستگاه های مخصوص بر سطح کاغذ و مقوا  جهت استحکام و افزایش دوام برگه می شود لمینت گویند .

استفاده از لمینت براق علاوه بر دوام بالای سطح پوشش داده شده سبب براقی و رفلکس نور می شود  که این موضوع در استفاده از لمینت مات هم علاوه بر استحکام و دوام بیشتر سبب مات شده سطح کار می شود و همچنین سبب طول عمر سطح چاپی در برابر رطوبت و  خرابی کار می شود.

 

طلق لمینت براق برند nac

 

انواع طلق لمینت یا طلق پرس: 

لمینت های تولید شده که در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرند به طور کلی به دو دسته از لمینت ها دسته یندی می شود  لمینت گرم  و لمینت سرد که محصولات ارایه شده در این مجموعه که شامل : طلق لمینت براق A4 (طلق پرسی) 125میکرونطلق لمینت براق A3 (طلق پرسی) 125میکرون  , طلق لمینت گرم براقA5(طلق پرسی)125میکرون ازنوع برق و در نوع مات طلق لمینت مات A4 (طلق پرسی) 150میکرونطلق لمینت مات A3 (طلق پرسی) 150 میکرون  , طلق لمینت گرم مات A5(طلق پرسی)150میکرون از دسته بندی لمینت گرم به شمار می رود .

لمینت گرم : 

این مدل از طلق پرس بصورت دولایه بوده که با قرار گرفتن کاغذ و کار چاپی در بین دولایه و بعد تنظیم شدن بصورت وسط در وسط کار بصوری که دو طرف سطح کاغذ در تحت پوشش طلق پرس باشد از بین دستگاه لمینیتور که با حرارت و دمای 130 تا 220 درجه می باش عبو داده می شود و دو طرف کار لمینت جذب کار چاپی شده و با توجه به استفاده از نوع لمینت براق و شیت لمینت مات سبب براقی و مات شدن سطح کار می شود .

لمینت سرد : 

استفاده از لمینت سرد برخلاف نوع لمینت های گرم بر حسب فشار به جای استفاده از حرارت بر سطح کار استفاده می شود که این نوع لمینت بصورت یکرو و گاها بصورت دورو مورد استفاده قرار می گیرد که این نوع لمینت بیشتر در صنایع چاپ های عکس و پلات  مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به هزینه های حداقلی در خدمات لمینت از قیمت پایین تری در بازار ارایه می گردد .

دلایل و مزایای استفاده از لمینت گرم در سفارشات چاپی : 

  • محافظت از اسناد و برگ های مهم در دراز مدت 
  • قابلبت تمیز کردن سطح کار به سبب استفاده از لمینت در دو طرف کار 
  • ایجاد ظاهر تر و تمیزتر به خاطر شفافیت لمینت بر سطح کار 
  • محافظت بوسیله طلق پرس که  از لبه های کار که در اثر ضربه خوردن گاهی پاره و یا خراب می شود 
  • به سبب پوشش و لب چسب های لمینت در عناوین کوچکتر از سطح کار سبب جلوگیری و ضد آب شدن می شود . 

خرید اینترنتی انواع لمینت گرم  در فروشگاه سی دی نقش برحسب ضخامت 125 میکرون و 150 میکرون در هر دو نوع مات و براق می باشد که طلق لمینت براق یا طلق پرس براق و طلق لمینت مات یا طلق پرس مات و در سایزهای مختلف A3,A4, A5 ارایه و فراهم گردیده است .

مشاهده و خرید انواع لمینت براق در سایز های مختلف و بصورت 125 میکرون : 

جمع بندی : 

استفاده  از لمینت خوب در سطح کار سبب دوام هرچه بیشتر کاغذ می شود و لمینت برند NAC  که در سایزهای مختلف A3,A4,A5 و به دو صورت لمینت براق و لمینت مات در سی دی نقش قابل تهیه و خرید اینترنتی می باشد .

جهت خرید طلق لمینت گرم براق و طلق لمینت مات  و دیگر محصولات کاغذ ، لیبل سی دی و لیبل پلمپ  در ادامه با مشاهده محصول  از گزینه افزودن به سبد  در سایت قابل انجام و خرید می باشد در ادامه مقالات با معرفی بیشتر دیگر محصولات خام اعم از دی وی دی خام و سی دی خام در خدمت شما عزیزان هستیم .

 

ارایه نظرات شما در ادامه این مقاله ، در خدمت دهی هر چه بیشتر ما به شما مشتریان و همکاران بسیار مهم  خواهد بود .