معرفی چند نمونه از سی دی خام ارزان موجود در بازار : 

از سری محصولات ارایه شده در زمینه CD خام با توجه به افزایش قیمت انواع لوح های فشرده که از کیفیت بالای در این زمینه را داشته ولی هنوز با قیمت های خیلی پایین در خریدو یا فروش عمده CD مورد استفاده قرار می گیرد می توان به برندهای مختلفی همچون بلوشن (Blue Ocean) ، محصولات سی دی خام با برند فانشاین  ( Funshine) و از سری محصولات پرینتیبل به محصول سی دی خام اورهد  (Overhed) اشاره کرد که مشخصات و گرید هر محصول به صورت ذیل می باشد :

سی دی خام بلوشن باکس دار کارتن 600 عددی (Blue Ocean): 

سی دی خام ارزانارایه این محصول در فروشگاه سی دی نقش با عنوان سی دی خام بلوشن باکس دار با سازگاری تمام با انواع دستگاه های پخش و رایت سی دی که با ظرفیت 700 مگ مناسب ذخیره سازی انواع اطلاعات از قبیل رایت دیتا ، رایت فایل عکس ، رایت فیلم و رایت انواع نرم افزار های کاربری و تبلیغاتی را داشته که با پشتیبانی رایت تا سرعت 52x  از بهترین محصولات و در عین حال مقرون بصرفه در بازار عرضه می گردد .

با توجه به کیفیت بالای این محصول در رایت و از طرفی قیمت مناسب این برند به عنوان یکی از پر مصرف ترین سری محصولات در مراکز مختلف درمانی اعم از سی دی رادیولوژی ها ، سی دی خام مصرف مراکز سونوگرافی ها ، سی دی خام مصرفی در مراکز تصویر برداری و سایر مراکز درمانی که از سی دی به عنوان حامل پرونده بیماران استفاده می شود را در بازار سی دی خام به خود اختصاص داده است .

ارایه این محصول بصورت کیک باکس 100 عددی و تعداد در کارتن 600 عددی می باشد و با کسب درجه کیفی گرید AA  از سری محصولات با کیفیت در زمینه سی دی خام در فروشگاه سی دی نقش بصورت خرد و عمده فروشی ارایه می گردد .

 

سی دی خام ارزان قیمت

 سی دی خام ارزان با برند سی دی بلوشن

نام تجاریسی دی خام بلوشن (Blue Ocean )
نوع دیسکسی دی
تعداد در پک لوح فشرده50 حلقه
درجه بندی محصولگراید AA
نوع بسته بندی دیسککیک باکس
قابلیت رایت مجدد لوح فشردهندارد
قابلیت چاپ مستقیم لوح فشردهندارد
پخش عمده لوح فشردهفروشگاه سی دی نقش

 


سی دی پرینتیبل بلوشن باکس دار کارتن 600 عددی (Blue Ocean) :

خرید سی دی خام پرینتیبل یا سی دی خام با قابلیت چاپ مستقیم با قیمت ارزان یکی از سری محصولات پر خرید و پر مصرف راکز چاپ و رایت سی دی می باشد که مورد استفاده بسیاری از این مجموعه ها بوده و داشتن درجه کیفی گرید A  از سری  محصولاتی به شمار می رود که حداقل خرابی و سوخت را در مجموعه خدمات دهنده در این حرفه بسیار پر اهمیت می باشد .

 

سی دی پرینتیبل و مخصوص چاپ سی دی بلوشن یکی از محصولات با سازگاری بالا در دستگاه های رایت سی دی و دستگاه های چاپ CD به سبب پوشش با کیفیت پرینتیبل بوده و سازگار برای رایت انواع اطلاعات بصورت : فیلم ، عکس ، ویدیو ، آهنگ ، نرم افزار و انواع اطلاعات با قابلیت ذخیره سازی که بصورت عمده در سی دی نقش ارایه می گردد .

محصول سی دی خام اران قیمت بلوشن از نوع پرینتیبل در کیک باکس 50 عددی و تعداد در کارتن 600 عددی بصورت 12 باکس 50 عددی با درجه کیفی و گرید A که کیفیت بالایی از انواع سی دی خام به شمار می رود در فروشگاه سی دی نقش بصورت خرد و عمده ارایه می گردد .

 

سی دی پرینتیبل ارزان قیمت

 سی دی خام ارزان با برند سی دی بلوشن 

نام تجاریسی دی پرینتیبل بلوشن (Blue Ocean )
نوع دیسکسی دی
تعداد در پک لوح فشرده50 حلقه
تعداد در کارتن600 حلقه
درجه بندی محصولگراید A
نوع بسته بندی دیسککیک باکس
قابلیت رایت مجدد لوح فشردهندارد
قابلیت چاپ مستقیم لوح فشردهدارد
پخش عمده لوح فشردهفروشگاه سی دی نقش

از سری محصولات دیگر در زمینه پرینتیبل می توان به برند اورهد که با قیمت مناسب تر از همه محصولات پرینتیبل ارایه می گردد اشاره کرد که بخش عمده مصرفی محصولات چاپی با این محصول سی دی خام ارایه می گردد و در نوع خود از سری محصولات با کیفیت و در عین حال ارزانتر از همه محصولات سی دی خام در بازار ایران ارایه می گردد .


سی دی خام اوورهد پرینتیبل شیرینگ کارتن 600 عددی (Overhed) :

سی دی خام پرینتیبل که یکی از انواع سی دی خام با قابلیت چاپ می باشد و با وجود پرینتیبل که ماده ای سی دی خام ارزان پرینتیبل اورهدسفید رنگ بروی سی دی خام می باشد امکان چاپ مستقیم بروی سی دی خام را فراهم کرده با ظرفیت رایت انواع دیتا ، آهنگ ، ویدیو ، نرم افزار و انواع اطلاعات تا حجم 700 مگابابت و زمان 60 دقیقه را دارد .

سی دی خام اوورهد پرینتیبل شیرینگ کارتن 600 عددی (Overhed) جهت خریداران عمده که قصد خرید عمده CD خام  را داشته بصورت کارتنی حداقل فراهم گردیده است از دیگر  محصولات مشابه با این برند و درجه کیفی یا حتی بالاتر می توان به سی دی خام دکتر دیتا پرینتیبل شیرینگ 50 عددی که بصورت یک محصول با گراید تولید AA  در این فروشگاه ارایه می گردد می توان اشاره کرد.

محصول سی دی خام ارزان قیمت با برند اورهد بصورت شیرینگ و دربسته بندی 50 عددی و تعداد در کارتن 600 عددی با درجه کیفی A  از سری محصولات با کیفیت و در عین حال در دسته بندی سی دی خام ارزان قیمت در مجموعه سی دی نقش بصورت خرد و عمده در تعداد بالا ارایه می گردد و قابل ذکر می باشد صدور فاکتور رسمی به درخواست شما مشتریان مشمول درصد مالیات بوده و قابل ارایه می باشد .

سی دی پرینتیبل ارزان

 سی دی خام ارزان پرینتیبل با برند اورهد

نام تجاریسی دی پرینتیبل اوورهد
نوع دیسکسی دی
درجه بندی محصولگراید AA
نوع بسته بندی دیسکشیرینگ
قابلیت رایت مجدد لوح فشردهندارد
قابلیت چاپ مستقیم لوح فشردهدارد
پخش عمده لوح فشردهسی دی نقش

سی دی خام ارزان قیمت فانشاین سی دی خام فانشاین باکسدار کارتن 600 عددی ( Funshine):

 

خرید سی دی خام بصورت عمده و کارتنی CD فانشاین با هدف خرید همکاران و اصناف مختلف رایانه ای د این آیتم مهیا گردیده است سی دی خام فانشاین باکسدار کارتن 600 عددی ( Funshine) از سرس محصولات با کیفیت در رایت بوده که در طرح های مختلف و با حجم ذخیره سازی تا 700 مگابایت از دسته بندی سی دی خام ارزان در بازار می باشد .

سی دی خام فانشاین باکسدار که قابلیت رایت انواع محتوی های مختلف اعم از موسیقی ، ویدیو ، انواع نرم افزار و اطلاعات مختلف را داشته در این فروشگاه بصورت حداقل خرید در آیتم خرید سی دی خام فنشاین باکسدار 50 عددی و سی دی خام فانشاین باکسدار کارتن 600 عددی ( Funshine) قابل ارایه به مشتریان می باشد .

سی دی خام ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت فانشاین که با درجه کیفی گرید A  در بسته بندی 50 عددی و تعداد در کارتن 600 عددی ارایه می گردد از سری محصولا ارزان قیمت در سبد فروش این مجموعه بوده و قابل ذکر می باشد این محصول از سری محصولات تولید شده با برند فینال که یکی از بهترین برند های سی دی خام می باشد تولید و عرضه می گردد .

CD خام ارزان

سی دی خام ارزان قیمت با برند CD خام فانشاین

نام تجاریسی دی خام فانشاین ( Funshine)
نوع دیسکسی دی
تعداد در پک لوح فشرده50 Ringe
درجه بندی محصولگراید A
نوع بسته بندی دیسککیک باکس
قابلیت رایت مجدد لوح فشردهندارد
قابلیت چاپ مستقیم لوح فشردهندارد
پخش عمده لوح فشردهسی دی نقش

 

تمامی محصولات ارایه شده در صورت خرید عمده و کارتنی مشمول تخفیفات عمده فروشی شده و با توجه به قیمت تمام شده هر دیسک نسبت به سایر برند هایی همچون دکتر دیتا ، سی دی خام ایپاک ، سی دی خام باجت ، سی دی خام اپرو ، سی دی خام فینال ، سی دی خام فینال طلایی ، سی دی خام سونی از نظر قیمتی پایین تر بوده و جهت خرید بالای 10 کارتن با تخفیفات ویژه در خدمت شما مشتریان هستیم .

نکته قابل توجه دیگر در زمینه سی دی خام ارزان می توان به قیمت انواع دی وی دی خام ها اشاره کرد که در حال حاضر قیمت پایین تری نسبت به سی دی داشته و این امر از بابت تقاضا و عرضه محصولات لوح فشرده می باشد که عرضه هر دو محصول سی دی خام و دی وی دی خام به اندازه یکسان تولید می شود ولی با توجه به تقاضا در سی دی خام  نسبت به دی وی دی از حجم بالاتری از فروش را به خود اختصاص داده است .